Isnin, 30 Mei 2011

Aku Insan Hamba Yang DiHina ..


Owh My DIARY ..
----------------------------------
Aku .. Eyma ..

seorang yg sunyi .. selepas di tinggalkan kasih cinta sejati nya ......

dulu ..... aku sering di kasihi .....
di sayangi .....
di cintai ......
di belai .....
di jaga .....
di ubati ......

TETAPI .......

pada malam yg sunyi ini .. hubungan kita mungkin tidak kekal ..
menjadikn diri ku lebih sunyi meratapi bingkai kasih mu ..
hidup ku seperti tanpa bulan yg menerangi ..
kini .. hidup ku di penuhi kegelapan yg membara hidup ku !
bulan mulai melelapkn cahaya .. namun bintang berhenti berkelipan ..
dunia ku kini .. seperti berhenti bernafas untuk selama nya .......

kini .....
aku dipenuhi dengan keserabutan ..
yang menghantui hidup ku ....
pendamping ku , menghilang jauh dri diri ku .....
jiwa ku , berhenti menetap di dada ku .....
hati ku , berlari entah ke mana pergi nya .....
nyawa ku , bagai tergadai memcintai mu ....

apakah patut ku mnyesal sekrng ...??
apakah ptut ku meminta maaf kpd DIA ....??
apakah juga ptut aku mengundur dri nya ....??
ataw ..
apakah ptut aku berhenti memikir tentng nya .....??

tp mngapa ...!
diri ku tak pernah berubah ,
bagai darah yg igin mengubh menjdi air ..
Tak boleh ! tak boleh !!!! tak akn bisa BOLEH !!
sukar bg ku untuk menerima nya ..

mungkn .....
ini lah balasan kpd hmba Nya yg telah mempermainkan perasaan seorng insan yg mencintai kita ..
semua ini tiada guna bg ku ..

Kerana penyesalan ..
Diri ku sepi ..

Kerana penyesalan ..
tiada JALAN keluar bgi ku ..

Kerana penyesalan ..
hidupku sengsara ..

Kerana penyesalan juga ..
hidup tiada GUNA bercinta selain mencintai ALLAH saw ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan